Skip to content

Sa vremena na vrijeme svi se moramo nositi sa napornim ljudima ili teškim situacijama. Ovo može biti izazovno i većina ljudi nastoji izbjeći ove situacije. Nažalost izbjegavanje može imati negativne dugotrajne posljedice, dok sa druge strane sama briga oko neprijatnih ljudi i situacija je vremenski konzumirajuća i oduzima nam dragocjenu energiju.

Tko može imati koristi od ovih predavanja?

Osobe koje rukovode drugim manjim i većim grupama ljudi, surađuju sa izazovnim ljudima, ili imaju zahtjevne klijente.

Šta ćete naučiti?

  • Profesionalne smjernice kako se nositi sa neočekivanim, nepristojnim i opasnim ponašanjem
  • Kako prenjeti kritičku povratnu infromaciju
  • Kako dostaviti lošu vijest
  • Kako se nositi sa kritikom
  • Kako se nositi sa:
    • arogantni osobama
    • hostilnim/ agresivnim osobama
    • negativnim osobama
    • neodlučnim osobama
    • žalbama (kukanjem) ljudi
    • neodgovornim osobama
  • Kognitivno restrukturiranje
  • Kako reći ne, i ne osjećati krivicu
  • Lični plan kako se nositi sa teškim situacijama/ljudima