Sa vremena na vrijeme svi se moramo nositi sa napornim ljudima ili teškim situacijama. Ovo može biti izazovno i većina ljudi nastoji izbjeći ove situacije. Nažalost izbjegavanje može imati negativne dugotrajne posljedice, dok sa druge strane sama briga oko neprijatnih ljudi i situacija je vremenski konzumirajuća i oduzima nam dragocjenu energiju.
Tko može imati koristi od ovih predavanja?
Osobe koje rukovode drugim manjim i većim grupama ljudi, surađuju sa izazovnim ljudima, ili imaju zahtjevne klijente.
Šta ćete naučiti?
- Profesionalne smjernice kako se nositi sa neočekivanim, nepristojnim i opasnim ponašanjem
- Kako prenjeti kritičku povratnu infromaciju
- Kako dostaviti lošu vijest
- Kako se nositi sa kritikom
- Kako se nositi sa:
- arogantni osobama
- hostilnim/ agresivnim osobama
- negativnim osobama
- neodlučnim osobama
- žalbama (kukanjem) ljudi
- neodgovornim osobama
- Kognitivno restrukturiranje
- Kako reći ne, i ne osjećati krivicu
- Lični plan kako se nositi sa teškim situacijama/ljudima